Centrum Transferu Technologii CITTRU
Uniwersytetu Jagiellońskiego
+48 12 664 42 00
+48 12 664 42 05
BAZA USŁUG BADAWCZYCH Uniwersytetu Jagiellońskiego
Katedra Negocjacji, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ
słowa kluczowe: negocjacje, zarządzanie, marketing, HR, komunikacja, kompetencje, zarządzanie zmianą,
numer oferty: 105
tematyka badań:
Zachowania organizacyjne i zarządzanie - w szczególności firmy sektora ICT oraz sektor bankowy.
  • Postawy pracowników
  • Przywództwo organizacyjne.
  • Komunikacja w organizacji.
  • Kompetencje - diagnoza i rozwój
  • Rozwój kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów
  • Zarządzanie zmianą w organizacji (poziom organizacji oraz poziom zespołów pracowniczych)

 

Marketing:
  • Wizerunek marki organizacji
  • Postawy konsumenckie

 

aparatura: brak
usługi:
Wykonanie i interpretacja badań w organizacjach:
  • Postawy pracowników / konsumentów / innych grup docelowych
  • Zadowolenie z relacji: klienci zewnętrzni lub wewnętrzni

 

Analizy wykonanych wcześniej badań społecznych
  • ilościowych (ankiety, testy)
  • jakościowych (wywiady, grupy focusowe)

wraz z propozycjami programu naprawczego

 

Konsultacje w zakresie zmian organizacyjnych:
  • przywództwo organizacyjne
  • zmiany w organizacjach
  • kreatywność (definiowanie i rozwiązywanie dylematów związanych z aktualną sytuacją firmy)
doświadczenie / referencje / realizacje:
forma współpracy: usługi badawcze, konsorcjum, projekt, inne
rodzaj usług badawczych: pomiary, analiza, ekspertyza

informacja / kontakt broker Uniwersytetu Jagiellońskiego

imię i nazwisko:
telefon: + 48 12 664 42 00
INNOWACYJNA GOSPODARKA MNiSW Inkubator Innowacyjności UE-EFRR