BAZA USŁUG BADAWCZYCH
Uniwersytetu Jagiellońskiego
Marketing
słowa kluczowe: strategia marketingowa, planowanie marketingowe, promocja, reklama, kampania reklamowa, marketing internetowy, SEO
numer oferty: UEK/9
tematyka badań:

Dopasowanie swojej oferty do potrzeb konsumentów oraz zwiększenie sprzedaży poprzez usprawnienie prowadzonych działań marketingowych i/lub optymalizację funkcjonowania działów marketingu (dowolnego szczebla).

usługi:
  • diagnozowanie i projektowanie organizacji służb marketingowych
  • doradztwo w zakresie operacyjnego  planowania marketingowego
  • doradztwo w zakresie zarządzania marketingiem w firmie
  • analizy i oceny marketingowe ogólne:
    • marketingowej sytuacji firmy
    • finansowych aspektów marketingu
    • wartości marki
    • efektywności marketingu (audyt)
  • analizy marketingowe specjalistyczne:
    • marketing międzykulturowy i międzynarodowy
    • marketing mody
    • marketing na rynku wydawnictw muzycznych i fonograficznych
    • marketing dóbr kultury
    • marketing społeczny
    • marketing internetowy
  • opracowywanie strategii marketingowych:
    • całościowej danego przedsiębiorstwa
    • dla poszczególnych marek (produktów)
    • zarządzania marką i wizerunkiem firmy
    • konkurencji i kreowania wartości
    • związanej z wejściem i konkurowaniem przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych komunikacji marketingowej
  • opracowanie koncepcji i wdrażanie działań e-commerce
  • doradztwo w zakresie:
    • planowania i prowadzenia badań marketingowych
    • zastosowania systemów informatycznych i technologii informacyjnych w marketingu
    • opracowywania kampanii reklamowych
    • prawa w reklamie
    • zarządzania kluczowymi klientami
    • sponsoringu
    • public relations
    • CSR
  • szkolenia w zakresie:
    • Strategiczne planowanie marketingowe
    • Kształtowanie wartości w sferze koncepcji, działań i narzędzi marketingowych
    • Marketing międzynarodowy i euromarketing
doświadczenie / referencje / realizacje:
  • szeroki zakres stosowanych metod i technik badawczych:
    • analiza źródeł wewnętrznych i zewnętrznych
    • analiza źródeł pierwotnych i wtórnych
    • wywiad,  badania kwestionariuszowe
    • obserwacja, eksperyment
    • analiza produktów konkurencyjnych
    • metody symulacyjne
  • kierunek Marketing i Komunikacja Rynkowa UEK otrzymał Certyfikat „Studia z przyszłością”
forma współpracy: usługi badawcze
rodzaj usług badawczych: analiza, ekspertyza

informacja / kontakt broker Uniwersytetu Jagiellońskiego

imię i nazwisko: Małgorzata Smaga-Szczepańczyk
telefon: 122935909
AKTUALNOŚCI
NAJNOWSZE INFORMACJE
ATOMIN 2.0 - Centrum badań materiałowych w skali ATOMowej dla INnowacyjnej gospodarki

Na Wydziale Chemii i Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego powołano do życia centrum badań materiałowych w skali atomowej dla innowacyjnej gospodarki, tzw. projekt Atomin 2.0.

Naukowcy z UJ mają pomysł na nowatorską terapię zwłóknień narządowych
Według badaczy z Uniwersytetu Jagiellońskiego w przyszłości będzie można leczyć zwłóknienia narządów wykorzystując siły natury. Mają w tym pomóc pęcherzyki zewnątrzkomórkowe, czyli nanostruktury wydzielane przez komórki różnych organizmów. Na UJ odkryto ważną właściwość tych struktur i przeprowadzono badania, które dowodzą, iż pęcherzyki potencjalnie można zastosować w terapii.
Nagrody Ministra Nauki 2024

Profesor Monika Brzychczy-Włoch z UJ CM laureatką indywidualnej Nagrody Ministra Nauki 2024 za znaczące osiągnięcie w zakresie działalności wdrożeniowej.

ZESPÓŁ
NASI PRACOWNICY
PARTNERZY
Klaster Lifescience KrakówPACTTJagiellońskie Centrum Innowacji
Kontakt
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Centrum Transferu Technologii CITTRU
Uniwersytet Jagielloński
ul. Bobrzyńskiego 12,
30-348 Kraków

TELEFON:
+48 12 664 42 00
E-MAIL:
cittru@uj.edu.pl
Fundusze EuropejskieMNiSWInkubator InnowacyjnościUnia Europejska