BAZA USŁUG BADAWCZYCH
Uniwersytetu Jagiellońskiego
Grywalizacja i jej potencjał w biznesie
słowa kluczowe: grywalizacja, motywowanie
numer oferty: UEK/15
tematyka badań:

Wykorzystanie mechanizmów znanych z gier do utrzymania zaangażowania, budowania nawykówkształtowania pozytywnych zachowań oraz dążenia do osobistego lub zespołowego mistrzostwa w firmie.

Forma i rodzaj świadczonych usług:

  • szkolenia i warsztaty,
  • audyt potencjału diagnozujący przygotowanie organizacji do wdrożenia grywalizacji,
  • kompleksowe opracowanie kampanii grywalizacyjnej i jej wrożenie,
  • pomoc przy utrzymaniu efektów kampanii grywalizacyjnej.

Korzyści

  • Możliwość nabycia praktycznych umiejętności wdrażania i projektowania grywalizacji w kontekście biznesowym z wykorzystaniem mechanizmów znanych z gier w celu zwiększania zaangażowania i motywacji pracowników do wykonania pożądanych czynności i zadań;
  • Zdobycie umiejętności zaprojektowania wciągającej i opłacalnej rozgrywki, angażującej zarówno własnych pracowników, jak też obecnych i przyszłych klientów firmy.
usługi:

Specjalistyczne zajęcia, podczas których poruszane będą m.in. następujące zagadnienia:

  • audyt i ocena organizacji oraz jej potencjału diagnozujące przygotowanie do wdrożenia grywalizacji,
  • identyfikacja dominujących motywatorów zewnętrznych i wewnętrznych wśród pracowników i kadry zarządzającej,
  • korzyści i ograniczenia związane ze zgrywalizowaniem procesów i relacji międzyludzkich,
  • identyfikacja procesów, działań, obszarów w organizacji, w których grywalizacja wpłynie na poprawę zaangażowania,
  • określenie „kamieni milowych” w trakcie wdrażania grywalizalizacji,
  • storytelling – pisanie historii swojej firmy i przyciąganie uwagi odbiorców,
  • jak poprawić skuteczność procesów rekrutacji, onboardingu i rozwoju pracowników?
  • jak integrować zespół, zwiększać efektywność działania organizacji?
  • jaką grywalizację zastosować i czy można istniejące systemy IT w organizacji zintegrować z platformą grywalizacyjną?
  • jakie typy graczy występują w organizacji najczęściej i jak z nimi postępować na etapie wdrażania grywalizacji,
  • jak zgrywalizować konkretne procesy, działania, obszary w organizacji?
  • jak i za co przydzielać punkty po zgrywalizowaniu konkretnych procesów, działań obszarów oraz jak i komu prezentować wyniki?
  • jak oceniać i mierzyć efekty grywalizacji oraz jak utrzymać pozytywne rezultaty kampanii grywalizacyjnej?

Zapraszamy

  • Właścicieli firm oraz managerów, którym zależy na podniesieniu konkurencyjności swojego zespołu lub przedsiębiorstwa w takich obszarach jak sprzedaż, komunikacja z klientem, motywacja i zaangażowanie pracowników;
  • Managerów HR oraz specjalistów ds. zasobów ludzkich odpowiedzialnych za motywację pracowników oraz ich zaangażowanie w wykonywaną pracę i życie firmy, którzy chcą podnieść swoje kompetencje oraz wykorzystać grywalizację do stworzenia optymalnego środowiska pracowniczego;
  • Dyrektorów i managerów sprzedaży, którzy chcą wykorzystać mechanizmy grywalizacji do motywowania przedstawicieli handlowych celem podniesienia wyników sprzedażowych;
  • Rekruterów oraz pracowników agencji zatrudnienia, którzy chcą oprzeć procesy rekrutacyjne w oparciu o mechanizmy grywalizacyjne, angażując i motywując kandydata w nowoczesny sposób;
  • Marketing managerów, brand managerów oraz product managerów, którzy odpowiedzialni są za nowoczesne metody interakcji z klientem i chcą w skuteczny sposób angażować odbiorców w działania marki;
  • Project managerów, którzy odpowiedzialni są za wdrożenie grywalizacji w przedsiębiorstwach i koordynują projekty grywalizacyjne, bądź też chcą wykorzystać techniki grywalizacji w zarządzaniu swoimi projektami;
  • Szkoleniowców i trenerów, którzy chcą prowadzić szkolenia z grywalizacji bądź też wykorzystać angażujące techniki grywalizacyjne, we własnych formach szkoleniowych;
  • Wszystkich, którzy chcą poznać najnowsze metody owocnej realizacji celów biznesowych, społecznych czy edukacyjnych przy zastosowaniu grywalizacji i wprowadzić je do swojej organizacji, w tym m.in. przedstawicieli NGO.
doświadczenie / referencje / realizacje:
  • Duże doświadczenie w badaniach nad zastosowaniami grywalizacji w obszarach biznesowym i edukacyjnym;
  • Współpraca z dostawcami rozwiązań – platformy grywalizacyjne i możliwość wykorzystania ich narzędzi do wdrożenia grywalizacji;
  • Opracowanie programów grywalizacyjnych i pomoc przy ich wdrożeniach w kilku przedsiębiorstwach.
forma współpracy: usługi badawcze, inne
rodzaj usług badawczych: ekspertyza

informacja / kontakt broker Uniwersytetu Jagiellońskiego

imię i nazwisko: Małgorzata Smaga-Szczepańczyk
telefon: 122935909
AKTUALNOŚCI
NAJNOWSZE INFORMACJE
Pierwszy na Uniwersytecie Jagiellońskim patent europejski ze skutkiem jednolitym na terytorium 18 państw!
Informujemy, że 19 listopada został wydany pierwszy dla Uniwersytety Jagiellońskiego Certyfikat o przyznaniu efektu jednolitego dla patentu europejskiego (EP4324326).
Atomin 2.0 Day
Save the date! Zapraszamy 5 grudnia na spotkanie prezentujące interdyscyplinarne, analityczne i badawcze możliwości Uniwersytetu Jagiellońskiego!
W sprzedaży pojawił się produkt powstały na bazie technologii z UJ

Stworzona na Uniwersytecie Jagiellońskim technologia, która przed kilkoma laty została sprzedana spółce CHDE Polska SA, stała się podstawą do opracowania biokompatybilnych nanokapsułek, umożliwiających skuteczne dostarczanie do organizmu związków hydrofobowych. Za chronionym patentem wynalazkiem stoją prof. Szczepan Zapotoczny z Wydziału Chemii UJ i dr Joanna Szafraniec-Szczęsny z Wydziału Farmaceutycznego UJ CM.

ZESPÓŁ
NASI PRACOWNICY
PARTNERZY
Klaster Lifescience KrakówPACTTJagiellońskie Centrum Innowacji
Kontakt
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Centrum Transferu Technologii CITTRU
Uniwersytet Jagielloński
ul. Bobrzyńskiego 12,
30-348 Kraków

TELEFON:
+48 12 664 42 00
E-MAIL:
cittru@uj.edu.pl
Fundusze EuropejskieMNiSWInkubator InnowacyjnościUnia Europejska