BAZA USŁUG BADAWCZYCH
Uniwersytetu Jagiellońskiego
Grywalizacja i jej potencjał w biznesie
słowa kluczowe: grywalizacja, motywowanie
numer oferty: UEK/15
tematyka badań:

Wykorzystanie mechanizmów znanych z gier do utrzymania zaangażowania, budowania nawykówkształtowania pozytywnych zachowań oraz dążenia do osobistego lub zespołowego mistrzostwa w firmie.

Forma i rodzaj świadczonych usług:

  • szkolenia i warsztaty,
  • audyt potencjału diagnozujący przygotowanie organizacji do wdrożenia grywalizacji,
  • kompleksowe opracowanie kampanii grywalizacyjnej i jej wrożenie,
  • pomoc przy utrzymaniu efektów kampanii grywalizacyjnej.

Korzyści

  • Możliwość nabycia praktycznych umiejętności wdrażania i projektowania grywalizacji w kontekście biznesowym z wykorzystaniem mechanizmów znanych z gier w celu zwiększania zaangażowania i motywacji pracowników do wykonania pożądanych czynności i zadań;
  • Zdobycie umiejętności zaprojektowania wciągającej i opłacalnej rozgrywki, angażującej zarówno własnych pracowników, jak też obecnych i przyszłych klientów firmy.
usługi:

Specjalistyczne zajęcia, podczas których poruszane będą m.in. następujące zagadnienia:

  • audyt i ocena organizacji oraz jej potencjału diagnozujące przygotowanie do wdrożenia grywalizacji,
  • identyfikacja dominujących motywatorów zewnętrznych i wewnętrznych wśród pracowników i kadry zarządzającej,
  • korzyści i ograniczenia związane ze zgrywalizowaniem procesów i relacji międzyludzkich,
  • identyfikacja procesów, działań, obszarów w organizacji, w których grywalizacja wpłynie na poprawę zaangażowania,
  • określenie „kamieni milowych” w trakcie wdrażania grywalizalizacji,
  • storytelling – pisanie historii swojej firmy i przyciąganie uwagi odbiorców,
  • jak poprawić skuteczność procesów rekrutacji, onboardingu i rozwoju pracowników?
  • jak integrować zespół, zwiększać efektywność działania organizacji?
  • jaką grywalizację zastosować i czy można istniejące systemy IT w organizacji zintegrować z platformą grywalizacyjną?
  • jakie typy graczy występują w organizacji najczęściej i jak z nimi postępować na etapie wdrażania grywalizacji,
  • jak zgrywalizować konkretne procesy, działania, obszary w organizacji?
  • jak i za co przydzielać punkty po zgrywalizowaniu konkretnych procesów, działań obszarów oraz jak i komu prezentować wyniki?
  • jak oceniać i mierzyć efekty grywalizacji oraz jak utrzymać pozytywne rezultaty kampanii grywalizacyjnej?

Zapraszamy

  • Właścicieli firm oraz managerów, którym zależy na podniesieniu konkurencyjności swojego zespołu lub przedsiębiorstwa w takich obszarach jak sprzedaż, komunikacja z klientem, motywacja i zaangażowanie pracowników;
  • Managerów HR oraz specjalistów ds. zasobów ludzkich odpowiedzialnych za motywację pracowników oraz ich zaangażowanie w wykonywaną pracę i życie firmy, którzy chcą podnieść swoje kompetencje oraz wykorzystać grywalizację do stworzenia optymalnego środowiska pracowniczego;
  • Dyrektorów i managerów sprzedaży, którzy chcą wykorzystać mechanizmy grywalizacji do motywowania przedstawicieli handlowych celem podniesienia wyników sprzedażowych;
  • Rekruterów oraz pracowników agencji zatrudnienia, którzy chcą oprzeć procesy rekrutacyjne w oparciu o mechanizmy grywalizacyjne, angażując i motywując kandydata w nowoczesny sposób;
  • Marketing managerów, brand managerów oraz product managerów, którzy odpowiedzialni są za nowoczesne metody interakcji z klientem i chcą w skuteczny sposób angażować odbiorców w działania marki;
  • Project managerów, którzy odpowiedzialni są za wdrożenie grywalizacji w przedsiębiorstwach i koordynują projekty grywalizacyjne, bądź też chcą wykorzystać techniki grywalizacji w zarządzaniu swoimi projektami;
  • Szkoleniowców i trenerów, którzy chcą prowadzić szkolenia z grywalizacji bądź też wykorzystać angażujące techniki grywalizacyjne, we własnych formach szkoleniowych;
  • Wszystkich, którzy chcą poznać najnowsze metody owocnej realizacji celów biznesowych, społecznych czy edukacyjnych przy zastosowaniu grywalizacji i wprowadzić je do swojej organizacji, w tym m.in. przedstawicieli NGO.
doświadczenie / referencje / realizacje:
  • Duże doświadczenie w badaniach nad zastosowaniami grywalizacji w obszarach biznesowym i edukacyjnym;
  • Współpraca z dostawcami rozwiązań – platformy grywalizacyjne i możliwość wykorzystania ich narzędzi do wdrożenia grywalizacji;
  • Opracowanie programów grywalizacyjnych i pomoc przy ich wdrożeniach w kilku przedsiębiorstwach.
forma współpracy: usługi badawcze, inne
rodzaj usług badawczych: ekspertyza

informacja / kontakt broker Uniwersytetu Jagiellońskiego

imię i nazwisko: Małgorzata Smaga-Szczepańczyk
telefon: 122935909
AKTUALNOŚCI
NAJNOWSZE INFORMACJE
Wsparcie psychologiczne online: StrongUJ – platforma wsparcia i rozwoju dla osób aktywnych zawodowo
StrongUJ to platforma wsparcia i rozwoju dla osób aktywnych zawodowo, chcących zadbać o dobrobyt psychiczny w miejscu pracy.
Technologie UJ na Demo Day Innowacji 4.0
Demo Day Innowacji 4.0 to przede wszystkim możliwość umówienia spotkań z twórcami technologii z pięciu krakowskich uczelni, w tym aż 11 innowacji z UJ!
Możliwy przełom w leczeniu osteoporozy!
Naukowcy z Uniwersytetu Jagiellońskiego opracowali materiał, który pomoże odbudowywać ubytki kostne i jednocześnie może służyć jako nośnik leków na osteoporozę. Wynalazek może zrewolucjonizować leczenie osteoporozy, pozwala bowiem dostarczać leki o silnych skutkach ubocznych wyłącznie w chore miejsca, i tym samym odejść od stosowanego do tej pory podawania ogólnoustrojowego.
ZESPÓŁ
NASI PRACOWNICY
PARTNERZY
Klaster Lifescience KrakówPACTTJagiellońskie Centrum Innowacji
Kontakt
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Centrum Transferu Technologii CITTRU
Uniwersytet Jagielloński
ul. Bobrzyńskiego 14,
30-348 Kraków

TELEFON:
+48 12 664 42 00
E-MAIL:
cittru@uj.edu.pl
Fundusze EuropejskieMNiSWInkubator InnowacyjnościUnia Europejska