BAZA USŁUG BADAWCZYCH
Uniwersytetu Jagiellońskiego
Grywalizacja i jej potencjał w biznesie
słowa kluczowe: grywalizacja, motywowanie
numer oferty: UEK/15
tematyka badań:

Wykorzystanie mechanizmów znanych z gier do utrzymania zaangażowania, budowania nawykówkształtowania pozytywnych zachowań oraz dążenia do osobistego lub zespołowego mistrzostwa w firmie.

Forma i rodzaj świadczonych usług:

  • szkolenia i warsztaty,
  • audyt potencjału diagnozujący przygotowanie organizacji do wdrożenia grywalizacji,
  • kompleksowe opracowanie kampanii grywalizacyjnej i jej wrożenie,
  • pomoc przy utrzymaniu efektów kampanii grywalizacyjnej.

Korzyści

  • Możliwość nabycia praktycznych umiejętności wdrażania i projektowania grywalizacji w kontekście biznesowym z wykorzystaniem mechanizmów znanych z gier w celu zwiększania zaangażowania i motywacji pracowników do wykonania pożądanych czynności i zadań;
  • Zdobycie umiejętności zaprojektowania wciągającej i opłacalnej rozgrywki, angażującej zarówno własnych pracowników, jak też obecnych i przyszłych klientów firmy.
usługi:

Specjalistyczne zajęcia, podczas których poruszane będą m.in. następujące zagadnienia:

  • audyt i ocena organizacji oraz jej potencjału diagnozujące przygotowanie do wdrożenia grywalizacji,
  • identyfikacja dominujących motywatorów zewnętrznych i wewnętrznych wśród pracowników i kadry zarządzającej,
  • korzyści i ograniczenia związane ze zgrywalizowaniem procesów i relacji międzyludzkich,
  • identyfikacja procesów, działań, obszarów w organizacji, w których grywalizacja wpłynie na poprawę zaangażowania,
  • określenie „kamieni milowych” w trakcie wdrażania grywalizalizacji,
  • storytelling – pisanie historii swojej firmy i przyciąganie uwagi odbiorców,
  • jak poprawić skuteczność procesów rekrutacji, onboardingu i rozwoju pracowników?
  • jak integrować zespół, zwiększać efektywność działania organizacji?
  • jaką grywalizację zastosować i czy można istniejące systemy IT w organizacji zintegrować z platformą grywalizacyjną?
  • jakie typy graczy występują w organizacji najczęściej i jak z nimi postępować na etapie wdrażania grywalizacji,
  • jak zgrywalizować konkretne procesy, działania, obszary w organizacji?
  • jak i za co przydzielać punkty po zgrywalizowaniu konkretnych procesów, działań obszarów oraz jak i komu prezentować wyniki?
  • jak oceniać i mierzyć efekty grywalizacji oraz jak utrzymać pozytywne rezultaty kampanii grywalizacyjnej?

Zapraszamy

  • Właścicieli firm oraz managerów, którym zależy na podniesieniu konkurencyjności swojego zespołu lub przedsiębiorstwa w takich obszarach jak sprzedaż, komunikacja z klientem, motywacja i zaangażowanie pracowników;
  • Managerów HR oraz specjalistów ds. zasobów ludzkich odpowiedzialnych za motywację pracowników oraz ich zaangażowanie w wykonywaną pracę i życie firmy, którzy chcą podnieść swoje kompetencje oraz wykorzystać grywalizację do stworzenia optymalnego środowiska pracowniczego;
  • Dyrektorów i managerów sprzedaży, którzy chcą wykorzystać mechanizmy grywalizacji do motywowania przedstawicieli handlowych celem podniesienia wyników sprzedażowych;
  • Rekruterów oraz pracowników agencji zatrudnienia, którzy chcą oprzeć procesy rekrutacyjne w oparciu o mechanizmy grywalizacyjne, angażując i motywując kandydata w nowoczesny sposób;
  • Marketing managerów, brand managerów oraz product managerów, którzy odpowiedzialni są za nowoczesne metody interakcji z klientem i chcą w skuteczny sposób angażować odbiorców w działania marki;
  • Project managerów, którzy odpowiedzialni są za wdrożenie grywalizacji w przedsiębiorstwach i koordynują projekty grywalizacyjne, bądź też chcą wykorzystać techniki grywalizacji w zarządzaniu swoimi projektami;
  • Szkoleniowców i trenerów, którzy chcą prowadzić szkolenia z grywalizacji bądź też wykorzystać angażujące techniki grywalizacyjne, we własnych formach szkoleniowych;
  • Wszystkich, którzy chcą poznać najnowsze metody owocnej realizacji celów biznesowych, społecznych czy edukacyjnych przy zastosowaniu grywalizacji i wprowadzić je do swojej organizacji, w tym m.in. przedstawicieli NGO.
doświadczenie / referencje / realizacje:
  • Duże doświadczenie w badaniach nad zastosowaniami grywalizacji w obszarach biznesowym i edukacyjnym;
  • Współpraca z dostawcami rozwiązań – platformy grywalizacyjne i możliwość wykorzystania ich narzędzi do wdrożenia grywalizacji;
  • Opracowanie programów grywalizacyjnych i pomoc przy ich wdrożeniach w kilku przedsiębiorstwach.
forma współpracy: usługi badawcze, inne
rodzaj usług badawczych: ekspertyza

informacja / kontakt broker Uniwersytetu Jagiellońskiego

imię i nazwisko: Małgorzata Smaga-Szczepańczyk
telefon: 122935909
AKTUALNOŚCI
NAJNOWSZE INFORMACJE
ATOMIN 2.0 - Centrum badań materiałowych w skali ATOMowej dla INnowacyjnej gospodarki

Na Wydziale Chemii i Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego powołano do życia centrum badań materiałowych w skali atomowej dla innowacyjnej gospodarki, tzw. projekt Atomin 2.0.

Naukowcy z UJ mają pomysł na nowatorską terapię zwłóknień narządowych
Według badaczy z Uniwersytetu Jagiellońskiego w przyszłości będzie można leczyć zwłóknienia narządów wykorzystując siły natury. Mają w tym pomóc pęcherzyki zewnątrzkomórkowe, czyli nanostruktury wydzielane przez komórki różnych organizmów. Na UJ odkryto ważną właściwość tych struktur i przeprowadzono badania, które dowodzą, iż pęcherzyki potencjalnie można zastosować w terapii.
Nagrody Ministra Nauki 2024

Profesor Monika Brzychczy-Włoch z UJ CM laureatką indywidualnej Nagrody Ministra Nauki 2024 za znaczące osiągnięcie w zakresie działalności wdrożeniowej.

ZESPÓŁ
NASI PRACOWNICY
PARTNERZY
Klaster Lifescience KrakówPACTTJagiellońskie Centrum Innowacji
Kontakt
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Centrum Transferu Technologii CITTRU
Uniwersytet Jagielloński
ul. Bobrzyńskiego 12,
30-348 Kraków

TELEFON:
+48 12 664 42 00
E-MAIL:
cittru@uj.edu.pl
Fundusze EuropejskieMNiSWInkubator InnowacyjnościUnia Europejska